Monday, September 12, 2011

Maafkan Daku...

Maafkan kesalahan yang telah aku lakukan terhadap dirimu.Aku tahu,sesungguhnya aku tidak patut berbuat demikian terhadap dirimu.Sekarang yang hanya aku tahu,aku menyesal di atas perbuatan diri ku terhadap Si Dia..Aku mohon maaf!Sebenarnya bila kamu tanya "Ada chat dengan siapa?".Aku takut untuk mengatakan ya.Sebab aku nak jaga hati kamu!Aku tahu aku tak patut buat macam itu.Aku tahu apa perasaan mu apabila ada oranng lain beritahu yang dia 'chat' dengan diriku tempoh hari.Aku tahu hatimu begitu sakit,kecewa,hancur lebur dan pelbagai lagi perasaan yang menyakitkan hati..Aku ini bodoh!Tak pandai menghargai seseorang yang mencintai,menyanyangi seikhlas hatinya.Aku masih ingat 'message' yang dia hantar pada ku.(Dengan Nama Allah Dan Seikhlas Serta Sejujur Hati Saya,Saya Begitu Agungkan Awak Dan Sanjung Awak Serta Saya Letakkan Martabat Awak Begitu Tinggi Dalam Hidup Saya.Tak Pernah Sekali Pun Saya Memandang Awak Sebegitu Rupa Kerana Saya Terlalu Mencintai Awk.' 'Saya Masih Agungkan Awak Siti Hajar,Tinggi Martabat Awak Dalam Hidup Saya.Awak Tak Perlu Risau Pasal Itu'.Agaknya aku ini bodoh sangatkan sebab tak pandai hargai Si Dia dalam hidup aku.Si Dia seorang yang baik,manakala aku sebaliknya.Walaupun pada zahirnya aku tahu yang dia tidak berhubungan dengan mana2 perempuan selain aku,tetapi aku tetap cemburu.Si Dia ini,jenis kalau dah sayang seorang.Seorang saja lah dia akan layan sehabis dan sebaik mungkin.Si Dia sanggup bersabar dengan kerenah aku.Walaupun setiap hari kami akan bergaduh.Bukan apa,cuma gaduh2 manja saja.Mungkin aku yang tak dapat nak memahami cara Si Dia lagi..Sekarang aku harap,aku dapat berubah untuk menjadi seorang kawan,teman,sahabat,kekasih dan InshaAllah sebagai isteri dan juga ibu kepada anak2 Si Dia yang baik,memahami,,jujur,ikhlas,pandai ambil hatinya,menghormati dan yang paling penting aku tak nak degil2 lagi..InshaAllah...Ameen!

No comments:

Post a Comment